Wymianka owocowa podsumowanie

W maju na blogu u Kasi pojawiła się informacja o wymiance owocowej, no i oczywiście skusiłam się i się zapisałam.


Moja niespodzianka przyleciała do mnie od Karoliny z bloga bawełniane niteczki 

zdjęcie ukradzione z bloga Karoliny ;) 

Muszę Wam się przyznać, że jak tylko otworzyłam paczuszkę od razu zakochałam się w pięknych nożyczkach schowanych w niesamowite truskawkowe etui 💓 Stały się one moim oczkiem w głowie 😀
Ja swoją paczuszkę przygotowałam dla Anuli, przygotowałam owocową kartkę i zakładkę do książki a skoro zakładka to musiała się też znaleźć i książka do poczytania, oprócz tego dorzuciłam trochę przydasi


Bardzo dziękuję Karolinie za wspaniałą paczuszkę a Kasi za zorganizowanie super zabawy 😄

Komentarze

  1. Śliczne prezenty :) Udana wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna wymianka :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, że nożyczki Ci sie spodobały, sama mam takie i też bardzo je lubię:-)
    Ty też fajną paczuszkę przygotowałaś:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne prezenty :) Widać, że wymianka udana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie paczuszki są bardzo fajne czyli wymianka udana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne prezenty :) Wymianka udana

    OdpowiedzUsuń
  7. Wymiankowe prezenty bardzo udane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Cukierasy

Magiczne Fuksje - odsłona 2

Kontakt

Obserwatorzy