Po Świątecznie

Miałam tego posta napisać przed Świętami, no ale niestety się nie wyrobiłam 
Przed Świętami brałam udział w dwóch zabawach 
Wymiana karteczkowa u Etoile 
Moimi wymiankowymi parami były Atramk i Iwonka
A takie cudeńka dostałam
od Atramk



od Iwonki



Ja natomiast dla dziewczyn wysłałam taki kartki
dla Atramk


dla Iwonki 


Kolejną zabawą była Świąteczna wymianka organizowana na fb
Otrzymałam od swojej pary takie cudeńka




Ja natomiast mojej parze wysłałam taki prezent



Oprócz wymiankowych prezentów doszła jeszcze jedna paczuszka tym  razem dla Agnieszki, która niestety przez kontuzję ręki nie mogła brać udziału w zabawie, tym razem była to paczka niespodzianka ;)



Tylko szczerze mówiąc to chyba ja miałam większą niespodziankę, bo Agnieszka w zamian przysłała mi niesamowite wspaniałości


Cudne przydasie


Dwa śliczne zestawy do haftowania


I wspaniałe kosmetyki


A oprócz tego boooskie kolczyki w niesamowitej ilości :)


Część kolczyków oczywiście przygarnęła moja córcia, no ale co na to poradzić :)
Cieszę się, że mogłam wziąć udział w obu zabawach :) 

Komentarze

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Cukierasy

Magiczne Fuksje - odsłona 2

Kontakt

Obserwatorzy