"Igłą Malowane" 5/2015

A co dostałam i ja i ogromnie się z tego cieszę bo najnowszy numer "Igłą Malowane" bardzo przypadł nam do gustu :) A czemu nam dowiecie się wctrakcie recenzji ;)
Na wstępie powiem tylko tyle że najnowszy numer oglądałam jako ostatnia w domu (co dziwne bo w końcu to ja powinnam jako pierwsza) no ale cóż najpierw były moje dziewczyny i tylko co i rusz się zachwycały a potem gazetkę dorwal mój mąż i przejrzał ją sprawnym okiem ;)
Mi w oczy od razu rzuciła się niesamowicie kolorowa okładka z pięknym pawiem

 


A po rozchyleniu okładki ukazały się same pyszności


Najnowszy numer wita nas barwą kolorów, które znajdziecie np w obrazku z parasolką w którym jest też możliwość haftu koralikowego



Kolorowo jest również na schemacie misia z kwiatami, sówki geograficzki i ognistego tańca




Ale oprócz mnóstwa barw i kolorów możemy też znaleźć piękne i stonowane obrazy jak choćby mąki lub jesienny widok



A pod jesiennym widokiem znajdziemy również propozycje innych pór roku


W najnowszym numerze znajdziemy również wzory użytkowe jak choćby serwetka z różami czy małe zwierzaki dla dzieci. I tu właśnie zaczyna sie moje wcześniejsze nam, bk wzorki zwierzaków niesamowicie spodobały sie mojej Julce i już się pytała kiedy może je zrobić :)



A no koniec zostawiłam sobie wisienkę czyli pawia pięknego i kolorowego i muszę się przyznać, że trafia on na moją listę must have :)


Zrezygnuję jedynie z tła, bo uważam że jest ho stanowczo za dużo i pawiem w nim ginie ja zrobię sobie wersję pokazaną na górze z samą rameczką.
Jak dla mnie ten numer jest bardzo trafiony i na pewno nie raz go wykorzystam :)@

Komentarze

  1. Paw, zakochana para, maki i kurczaki - to moje typy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, ten numer jest ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten numer bardzo przypadł mi do gustu, uważam że jest dużo lepszy od poprzedniego :)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny numer :-) Recenzja swietna :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. No, no "Igłą malowane" zaproponowało wiele ładnych wzorów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też recenzowałam ten numer i uważam zgodnie że jest bardzo udany i każdy znajdzie coś dla siebie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bardziej podoba mi się wersja pawia z samą rameczką :).

    Judytko oczywiście, że możesz przyłączyć się do mojej zabawy. cieszę się bardzo i zaraz wpisuję Cię na listę :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam podobnie ;) Akurat w tym numerze nie ma takiego haftu, ktorego nie chcialoby sie wyszyc ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Cukierasy

Magiczne Fuksje - odsłona 2

Kontakt

Obserwatorzy