Moje tworki i Tusal

Oj tak bo się jakoś przez te kilka dni narobiło wszystkiego i xxx i bombeczek i nawet filc poszedł w ruch:)
Stan krzyżyków na dzień dzisiejszy:
RR - kowy obrazek na kanwie maurycjusza:



małe Świąteczne hafciki :



Co z nich powstanie tego Wam nie zdradzę;)
Rozpoczęta karczochowa bombka i karczochowy dzwonek:





Co prawda dzwonek wyszedł krzywo jak cholera no ale cóż taki widać ma być jego urok;) Mam tylko nadzieję, że kolejne będą prostsze:)

Pamiętacie może jesienną wymiankę w której dostałam śliczny obrazek i decupage'ową buteleczkę, niestety ja nie mogłam pochwalić się co wysłałam bo oprócz tego, że był to prezent to także praca na konkurs jesienny u Edi. Konkurs rozstrzygnięty i dzięku Waszym głosom udało mi się zająćtrzecie miejsce za co bardzo przeogromnie dziękuję:*** A co do niespodzianki którą posłałam to prezentowała się ona tak:



A to zdjątko przedstawia moje sobotnie przygotowania do tworzenia:


 Wzięłam się za druty wieki ich nie tykałam ale w końcu po dłuższych przemyśleniach postanowiłam sobie przypomnieć co i jak;)

Chciałam się Wam również pochwalić, udało mi się wygrać kolczyki w Setnym Spotkaniu Robótkowym organizowanym na fb, Zdobyłam taki cudeńka:


A w rozdawajce u Alexi zdobyłam do przetestowania preparat na cerę Bratek Plus:

No zostało mi tylko umieszczenie zdjęć TUSAL-owego słoiczka (a raczej dwóch) tym razem listopadowego:



Już wkrótce pochwalę się filcową zakładeczką muszę ją najpierw pozszywać do kupy;)

PS: Dziewczyny kochane naprawdę nie ma nikogo chętnego na słodki RR-kowy obrazeczek czasu jest sporo bo zaczynamy od stycznia więc serdecznie zapraszam:)

Pozdrawiam Gorąco i przesyłam moc uścisków:***


Komentarze

  1. świetny ten dzwoneczek:)no niezły zbiorek...

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukieniusia cudna ;-) To może ja się zdecyduję na ten słodki RR :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę, że praca wre:) gratuluję wygranej moja faworytko:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Malutkie hafciki są ładniutkie jestem bardzo ciekawa jak je wykorzystasz ?? :) A i bombeczki i dzwoneczek są super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile zdjęć..śliczne te Twoje twory!!!Prezenciki super!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Cukierasy

Magiczne Fuksje - odsłona 2

Kontakt

Obserwatorzy